Yrittäjyys- ja yritystoiminta

Tehtäviä työssäoppimisesta

Tehtävä 1
Miten työssäoppimispaikassa toimitaan jos asiakas tekee reklamaation?
-Kuunnellaan asiakkaan valitus loppuun asti ja kirjataan muistiin mitä hänellä on sanottavaa.
-Ei vältellä, keskeytetä, vähätellä eikä viisastella, vaan ollaan empaattisia eli vilpittömästi pahoillaan. -Kysellään saadakseen selville tosiasiat tapahtuneesta ja yritetään saada selville valituksen ydinsyy.
-Kiitetään asiakasta valitusaiheen esilletuomisesta.
-Yritetään löytää ratkaisu mahdollisimman nopeasti, sekä annetaan asiakkaalle tietoa miksi ja miten virhe tapahtui ja miten asiassa voidaan edetä.
Muistetaan että valitukset ovat osa myyntityötä eikä oteta valituksia liian henkilökohtaisesti. :)


Tehtävä 2
Media työssäoppimispaikassani
-Käytössä on nettisivut, josta löytyy yhteystiedot, hinnasto, nettikauppa, tietoa tuotteista sekä uusista tuotteista/ palveluista


Tehtävä 3
Asiakaspalveluprosessi





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti